Цюп’як ІК. МІФОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЖАНРУ БОЦЗИ В ЗБІРЦІ ЮАНЬ МЕЯ «НОВІ [ЗАПИСИ] ЦИ СЕ (СИНЬ ЦИ СЕ), АБО ПРО ЩО НЕ ГОВОРИВ КОНФУЦІЙ (ЦЗИ БУ ЮЙ)». 2021 ;(2):148-161.
Сітко АВ, Струк ІВ, Єнчева ГГ. КОНТРАСТИВНИЙ АНАЛІЗ СИНТАКСИЧНОЇ СТРУКТУРИ АНГЛІЙСЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА КИТАЙСЬКОЇ МОВ. 2021 ;(2):136-147.
Дроздовський ДІ. РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ «ГАЛЮЦИНАТОРНОГО РЕАЛІЗМУ» В РОМАНАХ МО ЯНЯ. 2021 ;(2):124-135.
Турмис ОВ. ENGLISH BORROWINGS IN CHINESE: FEATURES OF FUNCTIONING. 2021 ;(1):229-241.
Ковпік СІ. ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИКИ КЛАСИЧНОЇ КИТАЙСЬКОЇ ДРАМИ. 2021 ;(1):221-228.
Кобзей НВ. «НОТАТКИ БОЖЕВІЛЬНОГО» ЛУ СІНЯ ЯК РЕАЛІСТИЧНЕ ВІДОБРАЖЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ І ДУХОВНОЇ КРИЗИ КИТАЮ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. 2021 ;(1):213-220.
Галицька ОБ. ПРОБЛЕМАТИКА І ТЕМАТИКА ТВОРЧОСТІ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ ПИСЬМЕННИЦІ КИТАЙСЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ ЛО ЛІН’ЮАНЬ. 2021 ;(1):203-212.
Вечоринська ТВ. ДИСКУСІЙНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ КИТАЙСЬКОЇ ДІАСПОРИ. 2021 ;(1):194-202.
Березінська ОВ. КОЙНЕ ЯК ЗМІШАНИЙ ДІАЛЕКТ КИТАЮ. 2021 ;(1):184-193.
1Гобова ЄВ. «Китай – відповідальна держава»: аналіз функціонування стратегічного наративу. 2020 ;(2):145-152.

Сторінки