ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КИТАЮ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

  Л. А. Чабак

Анотація

У статті проаналізовано основні тенденції у сфері українсько-китайських туристичних відносин. Здійснено аналіз дослідження теми туристичної популярності Китаю в сучасних українських наукових колах. Зазначається, що значна його активізація спостерігалася протягом останніх «докоронавірусних» років. Науковці та представники туристичної індустрії тоді активно почали звертати увагу на туристичний потенціал Китайської Народної Республіки. Однак наголошено, що більшість досліджень фокусувалася загалом на туристичних можливостях Китаю та здебільшого акцент робився на аналізі китайського виїзного туризму. Водночас лише поодинокі дослідження містили аналіз тенденцій в’їзного туризму, зокрема фокусувалися на причинах зростання попиту на подорожі до Китайської Народної Республіки для українських громадян. Акцент у дослідженні зроблено на українському виїзному туризмі – подорожах українців до Китаю. Зокрема, розкрито зміст привабливості Китайської Народної Республіки для українських туристів. Звернуто увагу на логістичні та організаційні чинники розвитку туризму. Наведено коротку історію становлення та розвитку організованих туристичних подорожей українців до Китаю. Проаналізовано основні фактори туристичної привабливості (економічні, культурно-історичні, природні, соціальні та інші). Детально розглянуто вплив цих факторів (на прикладі південної китайської провінції Хайнань). Здійснено аналіз історій успіху розвитку туристичної індустрії у 2019 році. Також у статті досліджено останні виклики в українсько-китайських туристичних відносинах, пов’язані з пандемією COVID-19. Розглянуто і причини відкладеного попиту на подорожі українських громадян до Китаю. Представлено огляд наявної ситуації, а також динаміки та основних тенденцій щодо розвитку, подальших можливостей і перспектив.

Як цитувати

Чабак, Л. А. (2021). ТУРИСТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КИТАЮ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ. Китаєзнавчі дослідження, (2), 103-111. https://doi.org/10.51198/chinesest2021.02.079
Переглядів статті: 126 | Завантажень PDF: 64

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Ключові слова

виїзний туризм, фактори привабливості країни, туристичний потенціал, туристична інфраструктура, пандемія

Посилання
Гомов Д.В. Туристична індустрія Китаю: сучасний стан та перспективи розвитку (за матеріалами інтернет-джерел). Українська орієнталістика. 2007–2008. Вип. 2–3. С. 251–256.
Де відпочивали українці у 2019 році? Детальний аналіз та статистика від сервісу Misto.travel. URL: https://ain.ua/2020/01/20/de-vidpochivaliukra%D1%97nci-u-2019-rocidetalnij-analiz-ta-statistika-vid-servisu-misto-travel.
Комар Н.В. Фактори туристичної привабливості Китаю. Вісник асоціації докторів філософії України. 2015. №1. С. 15–20.
Музиченко-Козловська О.В. Економічне оцінювання туристичної привабливості території. Львів : «Новий Світ-2000», 2012. 176 с.
Романова А.А. Китайські туристи – як пріоритетні споживачі українського турпродукту. Науковий вісник Мукачівського державного університету. 2018. Вип. 1(9). С. 137–142.
Шамара І.М, Четверікова І.П. Сучасний стан та проблеми розвитку туризму в Китаї. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. 2017. Вип. 6. C. 206–221.
Шаповалова О.О. Туристичний напрямок особливого значення. Україна – Китай. 2017. Спец. вип. № 1 (7). С. 78–83.
Bright start to 2021 for Sanya tourism. TTG Asia. 2021. URL: https://www.ttgasia.com/2021/01/08/bright-start-to-2021-for-sanya-tourism.
International Tourism Highlights, 2020 Edition. UNWTO. URL: https://www.e-unwto.org/doi/epdf/10.18111/9789284422456.
The Travel & Tourism Competitiveness Report 2019. URL: http://www3.weforum.org/docs/WEF_TTCR_2019.pdf.