ЗАРУБІЖНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

  Веньлян Чжоу

  Д. О. Хвостенко

Анотація

З початку XXI століття світова економіка вийшла на новий етап розвитку. Глобальна інтеграція стала більш помітною рисою сучасного світового економічного розвитку. Усе більше й більше багатонаціональних компаній виходять на світовий ринок як новий стратегічний розвиток. В епоху глобалізації, що зростає, транснаціональні компанії повинні застосовувати різні маркетингові стратегії для успішного функціонування. З моменту створення в 1979 році першого спільного підприємства з участю китайського та іноземного капіталу політика в галузях залучення ПІІ в Китаї зазнала безліч змін. Неможливо отримати більші результати, використання ПІІ не було рівномірним. Стратегію інтернаціоналізації Китаю можна умовно розробити на три етапи. Перший етап – залучення ПІІ за допомогою політичних дивідендів і ресурсних переваг. Залучення інвестицій стало одним із пріоритетних напрямів роботи китайського управління на всіх рівнях. На цьому етапі акцент був зроблений на обсязі ПІІ. Другий етап характеризується тиском на природні ресурси, навколишнє середовище в результаті розвитку економіки й суспільства в Китаї, демографічний дивіденд поступово досліджується. Уряд надає пріоритетну структуру ПІІ для адаптації до стійкого економічного та соціального розвитку. Це є етап власного вивчення кількості та якості ПІІ. Третій етап замикається на поступовому збільшенні конкурентоспроможності китайських підприємств на ринку зі зростанням економічного впливу Китаю на світову економіку. Їхня стратегія міжнародного бізнесу глибоко досліджена нами. Передусім на основі глобальної економічної інтеграції, інтернаціоналізації та розвитку цих галузей висуваються наукові дослідження, наукові цілі та дослідницьке значення роботи. Водночас описує історію розвитку й успіх Huawei, Lenovo, Hisense. Потім у рамках теорії маркетингу, теорії сегментації ринку й теорії стратегічних альянсів стаття аналізує, як три компанії використовують ці теорії на практиці. Переваги та недоліки, а також пропозиції щодо поліпшення роботи інших компаній можуть бути використані в міжнародному маркетингу.

Як цитувати

Чжоу, В., & Хвостенко, Д. О. (2021). ЗАРУБІЖНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ. Китаєзнавчі дослідження, (2), 83-92. https://doi.org/10.51198/chinesest2020.02.083
Переглядів статті: 35 | Завантажень PDF: 19

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Ключові слова

економіка, транснаціональні компанії, маркетинг, розвиток, інтерналізація

Посилання
Дані національного бюро Китаю [Електронний ресурс] // Дані національного бюро Китаю. 2020. Режим доступу: http://www.stats.gov.cn/tjsj/Лі Цзінвень. Успіхи економіки : Прогноз на 21 ст. // Успіхи економіки. 1999. С. 641.
Міністерство промисловості та інформаційних технологій: коефіцієнт відновлення МСП в Китаї досяг 76,8% [Електронний ресурс] // Міністерство промисловості та інформаційних технологій. 2020. Режим доступу: http://finance.people.com.cn/n1/2020/0330/c1004-31654104.html
Міністерство промисловості та інформаційних технологій КНР [Електронний ресурс] // Міністерство промисловості та інформаційних технологій КНР. 2020. Режим доступу: http://www.miit.gov.cn/
Міністерство транспорту КНР [Електронний ресурс] // Міністерство транспорту КНР. 2020. Режим доступу: http://www.mot.gov.cn/jiaotongyaowen/202002/t20200220_3334989.html.
Самофалов В. Глобальний виклик Китая // Світовий вісник. 2012. – № 43. С. 255
Світовий економічний прогноз «Великий спад» [Електронний ресурс] // ООН. 2020. Режим доступу: https://www.imf.org/en/Publications/WEO/Issues/2020/04/14/weo-april-2020
Сі Цзіньпін: «Виступ на конференції з питань координації» [Електронний ресурс] // Сайт новостей КПК. 2020. Режим доступу: http://cpc.people.com.cn/n1/2020/0223/c64094-31600380.html
Шанхайський інститут досліджень нерухомості E-House [Електронний ресурс] // ЕППРД. 2020. Режим доступу: http://epprd.shu.edu.cn/irj/portal
Shanghai Municipal Commission of Commerce. Statistics about Foreign Direct Investment in Shanghai from Jan. to May 2015 [Електронний ресурс] // SMCC. 2015. Режим доступу: http://en.investment.gov.cn/shanghai/56148.jhtml.