КОНЦЕПТУАЛЬНІ МЕТАФОРИ НА ПОЗНАЧЕННЯ СТОСУНКІВ ГОНКОНГУ ТА МАТЕРИКОВОЇ ЧАСТИНИ КНР (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ДРУКОВАНИХ ЗМІ)

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

  Є. В. Гобова

Анотація

В даній статті ми зробили спробу класифікації та аналізу концептуальних метафор відносин Гонконгу та материкової частини Китаю. Для повноцінного відстеження матеріалів необхідно було розглянути особливості номінацій материкового Китаю в медіа-просторі Гонконгу в контексті розвитку відношень між особливим автономним округом Гонконг та Китайською Народною Республікою за останнє десятиліття. На відміну від типового дослідження концептуальних метафор у відносинах між двома країнами, у випадку із Гонконгом та КНР визначення пошукових ключових слів ускладнюється відсутністю однозначного терміну на позначення Китаю та китайців, що стосуються виключно материкової частини.

Як цитувати

Гобова, Є. В. (2021). КОНЦЕПТУАЛЬНІ МЕТАФОРИ НА ПОЗНАЧЕННЯ СТОСУНКІВ ГОНКОНГУ ТА МАТЕРИКОВОЇ ЧАСТИНИ КНР (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ДРУКОВАНИХ ЗМІ). Китаєзнавчі дослідження, (1-2), 116-125. вилучено із https://chinese-studies.com.ua/index.php/journal/article/view/172
Переглядів статті: 112 | Завантажень PDF: 53

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Ключові слова

Концептуальні метафори, матеріали друкованих ЗМІ, материкова частина КНР, стосунки Гонконгу

Посилання
Cao Wanhong, Wang Yu. 回归十六年:香港媒体的“变”与“不变”. 现代传播 (中国传媒大学学报), 2014, 2.
Clarke, D. Reclaimed Land: Hong Kong in Transition. Hong Kong, 2002.
Fang Ning, Lu Xiaolu. On Language Utilization and Identity Acknowledgement in Cross-Cultural Communication: Based on Analysis of Cultural Differences. Journal of Sichuan International Studies University, 2012, 2 (28), 85-88.
Jones, Carol A.G. Lost in China? Law, Culture and Identity in Post-1997 Hong Kong. Cambridge: Cambridge University Press, 2015.
Liang Xiaojun. 时间概念隐喻所反映的英汉文化思维差异. 翻译与文化研究, 2012, 1. 321-328.
Ran Yuanmao. Identity Politics and Anxiety over Identifying with Nation State. Journal of Guizhou University for Ethnic Minorities, 2009, 4 (116), 11-13.
Shen Benqiu.港人“二元”认同的地缘政治阐释. Issues of Contemporary World Socialism, 2014, 4, 60-70.
Sun Zhaowei. 他山之石,可以攻玉——香港媒体品牌管理和运营对内地电视媒体的启示. 当代电视, 2010, 2.
Wang Ying. 身份认同与身份建构研究评析. Journal of Henan Normal University, 2008, 1. 50-53
Xu Haibo, Xing Lijun. Interactive Subjectivity and the Construction of Hongkongers’ National Identity. Journal of Shenzhen University (Humanities and Social Sciences), 2013, 30 (2), 111-115.
Xu Jia. 香港报纸中内地群体形象研究. Huazhong University of Science & Technology, PhD thesis, 2013.
Xu Junqian, Huang Huiyun.香港新媒体中的大陆人形象建构——以香港高登社区为例. Journalism Bimonthly, 2015, 130, 131-138.
Yao Guangyi, Zhang Yanhong. 香港媒体与司法之间的关系论析. Journal of Xuzhou Institute of Technology. Social Sciences Edition, 2012, 5. 72-76
Zheng Pei, Xu Xiaowen. 在港内地大学生身份认同调查——以香港大学的内地大学生为例. Youth Studies, 2011, 5, 29-34.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>